torsdag 26 maj 2011

Trött

Ikväll känner jag mig bara såå sliten i kroppen. Varit på bindvävsmassage och det klart det gör sitt av trötthet.. Det regnar ute och gör allt det fina gröna mörkt. Hur länge ska det regna egentligen?! Man känner sig trött av regnet.. Fått ont i halsen också så nu blir det att hoppa över löpningen i mon bitti. Går en bacill på jobbet så det är ju typiskt om man ska åka på den. Jag har haft min beskärda del av baciller tycker jag verkligen.. Nej jag är bara gnällig just nu så lika bra att göra sig ordning för natten. Sömn gör ALLTID gott. Det är den bästa medicinen.



Nått som är kul annars är att folk lägger märke till min nya hårkvalite´ och lyster i ansiktet. Har ju bara gjort en botoxinjektion i håret och använt produkterna jag fick 3 ggr då jag tvättat håret och gjort 2 PHA-syrebehandlingar i ansiktet. Grymt att man redan kan få känna och se ett resultat. Klart det ska märkas när man ändå lägger en del pengar på det. Där ser man hur mycket det gör att använda sig av dyrare bättre märken. Tack igen Loreal och Exuviance!



I morgon kväll ska jag ta på mig myskläderna, tända massa ljus, vräka i mig en stor fet kebabtallrik (vilket jag inte minns när jag gjorde sist, typ 5 mån sen), och ladda inför den årliga Superhelgen på Mekonomen ihop med Corvetteklubben, korvgrillning och en massa annat kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar