onsdag 18 maj 2011

Något väldigt intressant..

.. gjorde jag igår kväll då jag va hos en astrolog och ställde ett årshoroskop. I 1 tim och 30 min pratade hon om hur jag är som person, hur mitt kommande år blir i olika känslor och händelser och lite om hur det ser ut i kärleken. Även vad jag ska se upp med och vara försiktig med.
(Ett horoskop ställs efter ens personnummer, var man är född och exakt tid.)



Hon frågade också om olika datum som varit och vad som hänt då och det va klockrent vad rätt det va. Helt otroligt ! Det jag blev oerhört glad över att höra va att from feb 2010 tom dec 2012 så är jag inne i en period då min självkänsla stärks oerhört. Jag blir också bättre på att stå upp för min egen person och vågar stå för vad jag tycker och tänker utan att bry mig om vad alla andra ska tycka.. Det känns oerhört bra att fått dessa saker bekräftade, att man är på rätt livsspår. Hon sa att under denna period är man redo att lämna allt av det som varit i det förflutna, redo att öppna nya dörrar och känna sig som en ny och hel människa. Ensam är stark va ett av de många saker hon gav mig.. YES!!



Att ha ställt ett sånt här horoskop ser jag helt klart som en personlig utveckling. Man ska inte leva efter det men man kan def ha det i åtanke när man ställs inför livets svårigheter och möjligheter. Jag rekommenderar det varmt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar