lördag 28 maj 2011

HERREGUD, vad tröttsamt

Då va det dags igen för en bacill att ta över mig och min kropp. Det här är ju för f..n helt sjukt på riktigt! Denna gång är det en slembacill med hosta. Chefen började och ja, eftersom jag är enda anställd så fanns det ju inte så många att smitta så det klart att jag åkte på det också..

Men när jag tänker tillbaka på alla jobb jag haft så har det alltid blivit så här i början, att jag åker på ett par förkylningar. Är väl att man börjar vistas bland en massa nya baciller antar jag. Hjälper tydligen inte ens att va vältränad och ha ett stärkt immunförsvar då.. Så idag blev det inget med att jobba på Mekonomens superhelg utan får va i viloläge och hoppas på att må bättre i mon så jag kan va med då iaf. Det värsta är att jag är så van vid att det alltid går i 110 så det är så svårt att bara va hemma och vila. Får ta fram en bok eller se på film eller nått. Man orkar ju ändå inget annat.. Det positiva är att det inte är nått vidare väder idag. Slipper man må ännu sämre över det iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar