onsdag 4 maj 2011

Hårmodell=Väldigt spännande

Ja idag har jag suttit hårmodell för Loreal och deras röda pigment. En utbildad hårfärgstekniker från Loreal va med vid sidan av min frisör och visade och hade genomgång. Som hon sa så är mitt hår oerhört skadat efter allt som är gjort med det genom åren. Så nu har vi startat en process för att bygga upp det igen och som ska få det röda pigmentet att så småningom sitta längre än fyra veckor.

Har fått en del produkter jag ska använda bla en inpackning för rött pigment som jag ska använda de ggr jag tvättar håret, vilket är en gång i veckan. (Tack Toni&Guy för ert enormt bra torrschampo). Sen ska jag gå ett antal ggr och få nått dom kallar för botoxkur för håret. Sprutor dom sprutar i håret för att få det friskt igen. (Detta kan man endast göra hos frisör.) Så nu ska det verkligen bli spännande och se hur detta utvecklar sig.

Blev färgad idag med en väldigt stark röd. Tyvärr kan jag inte lägga upp bild eftersom min mob har kraschat och är inskickad för lagning men lägger upp en bild så fort den är tillbaka. Förhoppningsvis blir det innan en vecka har gått då jag ju ska tvätta håret igen.

Tack Sandra min kära frisör och Tack Loreal för det ni gett mig i allt detta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar