söndag 22 februari 2009

2 dar i 1

Då har man bloggat en hel vecka nu då. Måste säga jag gillar det. Man skriver av sig och hoppas dela med sig utav tankar och saker som händer. Hoppas det är några som läser iaf..





Igår va det lör och oerhört skönt va det att få sova ut på morgonen. Uppskattar man verkligen när man jobbar mycket. Innan frukost va jag ute och gick en power walk (enda ggn man får chans att använda sina skidkläder) på en tim. Tog lite bilder längs min väg. Va ju inte så jätteupplyftande väder men ändå gott att komma ut i friska luften.




Åt en god grötfrukost och åkte iväg och handlade inför kvällen. Tacos jajjemen..
Jonas va hos mig på kvällen och vi åt kladdkaka med vaniljglass till efterrätt. Blev en hyfsat stor Baileys mint till det också. Mums!


Vi såg melodifestivalen och spelade Kampen mellan kvinna och man 2. Och ok gott folk, erkänner att HAN vann. Jag tror jag svarade ett par svar fel under EMD:s låt. Distraherad blev jag ;) Ska stå upp bättre nästa gång för oss kvinnor. Lovar!





Idag sön har jag jobbat till 16.00 sen åkte jag och köpte ett kort jag ska skicka till lille bror min som faktiskt fyller 25 år på onsdag. Jösses, han är ju snart lika gammal som mig..



Åkte hem och tog på mig skiddressen igen och gick ut en tim. En fin vindstilla kväll med ett par plusgrader... Tänk sedan när man tar dessa promenader och det är varmt och skönt. När man kan gå i linne och springskorna. Just nu känns det långt långt bort..







Nu har jag ätit middag och satt mig i soffan. Ett par tim att ta det lite lugnt inför nästa vecka. Det va denna helgen det. Gick ju fort som vanligt. Nästa lör är jag bjuden på inflyttningsfest hos min nya granne Mathias. Undra vad jag ska köpa till honom?? Känner ju inte honom, så lite svårt det där... Vet att han gillar öl iaf. Så att göra det enkelt för sig är väl att ta med sig ett lock öl. Kan han ju bjuda på under kvällen... Men innan festen ska jag flyttstäda kontor i stan. Blir en riktig "flyttlördag" kan man säga..

Tror nog det blir ett dyk ner i smågodisskålen ikväll. Har ju faktiskt varit ute och bränt kalorier i helgen..





Så ha en mysig kväll mina kära vänner.
Hörs i morgon igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar