torsdag 19 februari 2009

Snö IGEN :(

Ja då har vi det där vita ute igen då. Är väl ingen som vill ha det nu?!
Kanske barnfamiljerna då förstås så barnen kan komma ut i friska luften istället för att sitta inne med datorer och playstations.
Jaja, det dröjer nog inte så länge förens det är slask och bar mark igen...

Idag kom min vän Kicki till mig på lunchen och hade med sig god thaimat. Man har så lite tid över att vännerna får komma och hälsa på en på jobbet. Det är ju lite illa faktiskt.
Men vi hade allt en riktigt trevlig lunch och pratstund efter det på mitt kontor.
Du va lite nere idag min vän. Förkylning på gång och allt. Hoppas det känns bättre fort igen.
Och NEJ, jag tycker INTE synd om dig. ;)



Kanske bilden kan muntra upp dig lite.

Vilken skön vecka vi hade då på Rhodos.

Fullt upp med killarna på Greekland ;)





Va på Ica efter jobbet och handlade lite. Torsdagar är ju bara ett helv..te rent ut sagt där.
Kaos är ordet!!
Man blir ju själv helt uppstressad av att gå där bland gråtande ungar och gapande föräldrar.
I "mitt" kaos hittade jag iaf en ny sorts chokladkakor som jag bara va tvungen att köpa.
5 för 30:- är ju faktiskt väldigt billigt. Och choklad är ju min största svaghet i livet. Någon annan tjej som känner igen sig?!



I morgon får man smaka på dem när det är fredag och helg. :)

Ska ta med en utav de rosa och ge till Jonas på jobbet. Han va lite hängig idag och kan behöva muntras upp lite. Jag tror att män mår precis lika bra utav choklad som kvinnor.

Ja, i morgon är det fredag igen ja. Fort den här veckan gått. Blir ju så när man har fullt upp. Förra fredagen kom ju min bror med tjej på besök. En sån trevlig helg det va. Jag saknade er när ni åkte. Blev så tyst och tomt... Men vi ses väl snart igen hoppas jag.

Nu ska jag nog ta hand om den rena tvätten som häng sen förra helgen så jag kan hänga den som snart är klar i maskinen. Lyxigt det är med maskin uppe i lägenheten. Bra investering!!

Så ha en trevlig kväll allesammans så höres vi imorgon kväll igen. Då blir det väl en god middag, Lets Dance och lite choklad va?! :)

2 kommentarer:

  1. Vad söt du är vännen! Ja den bilden får en tänka på en härlig semestervecka i värmen! :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Haha det var ju jag som beställde snön:-) Ville ju ha lite riktig vinter ju!
    kram
    Jeanette

    SvaraRadera