tisdag 17 februari 2009

Trött tjej

Ikväll går mina ögon i kors! Jobbat dubbelt. Blev ju sent igår kväll också.
Kunde ju inte sova när jag la mig. Tänkte ju så mkt på min fina hoj. Är så lycklig över att jag faktiskt tog det där kortet då för 2,5 år sen. Tänk så mkt glädje det fört med sig. Underbara känslor. Inget annat kan väga upp till dem. Inte ens sex ;) Killar, jag menar det, tro mig!!

Idag har varit en kall dag här i Götet. I morse när jag körde till jobbet va det hela 10 minus. Blir ju 20 då med tanke på hur rått det är i denna del av vårat avlånga land.
Va iaf en fin dag med sol över oss. Tog lite bilder på lunchen vid jobbet. Tänk att jag har turen att ha en sån fin utsikt från mitt kontorsfönster. Hur många har det?? Kunde ju lika gärna varit en betongbyggnad eller motorväg som varit där. Tror att denna vy får mig lyckligare faktiskt. Med denna bild i mitt huvud ska jag somna gott ikväll... God natt vänner

1 kommentar:

  1. Ja jag fattar ju inte alltid hur du orkar!!
    Förstår att du börjar längta rejält nu efter vår&hoj.
    Skall bli jättekul att se både ställ och nya hojen, vi får ta bilder och lägga ut här!:-)
    Kramar
    Jeanette

    SvaraRadera