lördag 28 februari 2009

Ännu en hårt arbetande dag

Då va man hemma igen efter 8 tim med Vim som bäste vän. Tycker det luktar det överallt nu. Det sätter sig liksom i näsan på nått sätt... Öm i mina nya naglar och ben och fötter bara värker. Va det 81 jag fyllde sist eller?! Dessutom blev vi inte klara idag så måste åka dit i morgon bitti igen. Får tänka på det där nya rosa (förvånade ni blir va?!) skinnstället. Då går det ju så mycket lättare...


Har varit en fin dag ute idag. Fåglar som kvittrat (hörde det när vi putsade fönster) och sol.
Känns att det börjar närma sig nu till det där underbara. Den bästa tiden har vi framför oss. En tid fylld av ljus, glädje och härliga motorljud...

Nervös inför måndag och utbildningen jag ska hålla i. Måste sätta mig en stund ikväll efter maten och gå igenom allt jag ska säga. Kan väl kanske få ha på melodifestivalen lite i bakgrunden iaf.
Blir rester till middag. Orkar inte ta mig ut igen och köpa mat. Och dessutom är det synd att slänga den goda lasangen..

Så mina vänner, ni får lova att tänka på mig på måndag eftermiddag/kväll när jag håller möte med Sportex Sverige!! Vad är det värsta som kan hända?! Att jag får tunghäfta och inte får fram ett ljud.. Har ju aldrig hänt på 31 år så varför nu?? :)

Trevlig lördagskväll på er. Ska nog ta och blanda mig en liten likör43 med mjölk ;)







SKÅL PÅ ER!!

2 kommentarer:

  1. Fan va snyggt det kommer bli med det stället och stripsen på hojen! Me like!
    En slitsamdag förstår jag. Hoppas att du får en skön kväll! Själv sticker jag ut med Lena och träffar Bulyckegänget. Får se vilka som är där.
    Vi hörs! Kram!

    SvaraRadera
  2. Det är snart dags nu Sara för MC säsong. Det kryper i benen på mig. Vill sååå gärna bara att det ska vara klart. Men nu är det snart dags, den 30 Mars.

    du är så fin med ditt nya ställ, det klär dig, får också inhandla det sen när allt annat är betalt.

    Kramar!!

    SvaraRadera