torsdag 26 februari 2009

Torsdag och nya naglar

Idag har det varit en grå och regnig dag. Öst ner mest hela dagen faktiskt.
Men det kan ju komma nu så slipper det komma under våren sen.

Blev nya naglar idag. Vårnaglar. Är så roligt att komma till dig Lena. Du är liksom nagelteknolog, kurator och livscoach i ett. Glad att du finns. Får se nu då om ni på salongen följer med på 80talsfesten på Valand den 14:e mars. Vore kul!


I morgon är det fredag igen. Fattar inte var veckorna tar vägen. Hinner liksom inte med allt jag vill göra. Men det händer mycket kul saker i livet just nu. Känns som -09 blir ett bra år. Plats för utveckling och starkare självkänsla. Önskar alla fick känna den personliga utveckling jag känt och känner. Hur man för varje månad känner sig starkare. Det jag känner blivit så mycket bättre är att jag trivs så bra i mitt eget sällskap. Det är viktigt. Kan man inte känna det så kan ingen annan göra det heller. Precis som man måste älska sig själv för att andra ska kunna göra det. Ibland känns livet tungt och man tror aldrig man ska kunna ta sig till bättre tider. Men när man kämpat en tid så ser man till slut ljuset i tunneln..


Allt för denna torsdag.. I morgon blir det myskväll va?! Sov gott alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar