fredag 27 februari 2009

Mysfredag


Äntligen fredag kväll. Har tagit en varm dusch, ätit en god lasange från Campino och nu sjunkit ner i soffan i myskläderna och tänt lite ljus. Tänkte se Lets Dance. Rocktema ikväll. Me like..

Hade fått ett gulligt vykort i lådan idag av min mormor. Glad man blir av post när det är annat än räkningar. Hon skrev hon saknat mig när min bror fyllde år. Jag saknar er också mormor.









Trots mina 31 kommer jag ju alltid vara barn trots allt :)











Idag fick jag veta att en utav mina tjejkompisar ska ta steget att separera med sin sambo.
Verkligen såå ledsen för din skull vännen. Det kommer bli en tuff och lång period nu för dig.
Ena stunden mår man ganska bra och håller sig över ytan för att i nästa bara vilja försvinna.
Du vet att jag finns för dig när du vill. Ta den tid du behöver för att må bättre. Jag finns kvar.
Kämpa på tjejen, vet att du klarar detta också. Du är en utav de starkaste människor jag känner.
När du mår lite bättre sen så ska vi göra mysiga saker. Kanske ta den där resan vi pratade om till hösten.. Du vet att jag tänker på dig och vill att du ska vara lycklig.. En bild bara till dig..










Efter regn kommer solsken..Även om det inte känns så just nu.. Kramar till dig från mig.









Nu orkar jag nog inte skriva mer idag. Lite ont i huvudet. Typiskt när man slappnar av på fredagen. I morgon ska man ju upp tidigt igen för att flyttstäda kontor i stan. Kommer bli en tuff dag bland mycket Vim och Ajax.. Hörs i morgon igen. Tack för denna arbetsvecka..

1 kommentar:

  1. Hoppas att kvällen blev lika skön som du önskat. Kram på dig vännen!

    SvaraRadera