fredag 20 februari 2009

Äntligen fredag!

Välkomna hem älskade tulpaner!!
Ni förgyller min tillvaro och får mig att glömma snön därute för en stund.
Ni luktar gott och gör mig lycklig. Får mig att känna vårkänslor..



Åkte till Allum (köpcenter) en sväng efter jobbet. Skulle köpa schampo o balsam på Bellbox. Har faktiskt kommit på att de dyrare märkena räcker betydligt längre + att man tar mindre utav dem. Kanske är det för att man vet att de är dyrare och det då blir psykiskt men vill ändå lita på dom som säger det är drygare. Detta Matrix har iaf gått o blivit min favorit. Frissan hade det ju sist jag va där och ni vet ju alla hur fräsch man känner sig när man varit där. Luktar alltid så gott. Så nu luktar jag fräsch frissa så gott som varje dag :)



På vägen till Bellbox sneglade jag in på Gina Tricot och insåg hur mkt fina vårkläder det kommit.
På håll såg jag den skymta, den mintgröna toppen jag blev fullkomligt kär i. Tänkte, tänk nu på hojen, att pengarna ska gå till den och att du faktiskt har köpstopp fram till nästa lön. Kunde ju iaf gå in o titta på den. Vilket jag gjorde och det va kört. Hade i stort sett redan betalat den. Såå fin!! Blev ett matchande linne också man kan ha under nu när det faktiskt fortf e vinter.





Ska nog ha på mig det i morgon kväll när Jonas kommer hem till mig för att äta tacos och spela spel. Han brukar ju vara snabb på att tycka gällande det man har på sig. Får man ju ett utlåtande snabbt iaf ;)









Varför hamnade ena bilden högre upp?! Ja, jag e ju ny på detta så det kommer jag väl på.. Oså linnet..

Apropå Jonas så blev han glad för sin chokladkaka i morse och öppnade den efter lunch. Jag fick en bit och jag säger...MUMS!! Den va jättegod! Kan jag varmt rekommendera..Billig o god!!

Nu ska jag nog dammsuga av här innan jag hänger en tvätt IGEN. Sen blir det det efterlängtade soffläget med en god pasta/kycklingsallad från Paprika, Lets Dance och Hjälp.
Kan hända jag öppnar en chokladkaka också. Vi får se...

Trevlig mysfredag på er så hörs vi i morgon. Blir en power walk innan grötfrukosten i morgon.
Ska jag ta med mig kameran och se om jag kan ta lite fina bilder som jag kan visa er...Hej så länge

1 kommentar:

  1. Åh vilken snygg top! Verkligen fin färg till dig också.
    Tulpaner är verkligen underbara. Lite svårt för mig att köpa hem nåt nu i röran bara, men snart så... *s*
    Kolla in min blogg! Följ länken i mitt namn här i kommentaren. :)
    kramar

    SvaraRadera