tisdag 24 februari 2009

Fettisdagen


Idag är jag en himla trött tjej igen. Jobbat dubbelt. Undra hur länge livet ska se ut på detta viset.
När ska kroppen säga ifrån och undra vad matte håller på med. Pengar är ju inte allt. men mycket. De underlättar och man kan ha roligare och man mår faktiskt väldigt bra av dem. (Försöker med lite övertalning nu). Den dagen jag träffar någon SKA det bli annorlunda, det har jag lovat kroppen. Tror den skulle bli lycklig av att träffa någon snart. Men jag känner mig ju så off mot alla killar tycker jag. Den ene värre än den andre. Slutat söka helt enkelt. Är väl då det kommer säger dom. Vi får väl se..

Idag va det semla på jobbet. Ganska god va den ju men man blir ju lite äcklad också tycker jag av all den där grädden. Den gick väl i stort sett rakt igenom kroppen. Den vill inte ha fett när man tränar och äter bra för övrigt. Det är först då man ångrar sig, när magknipet sätter igång och man börjar kallsvettas. Fy, nu vill väl ingen äta semla som läser detta ;)

Fick frågan på jobbet idag om jag kunde tänka mig att hålla i en info gällande Abus inför Sportex på måndag ute på Gullbergsstrand (hette det så föresten). Blir måndag eftermiddag/kväll. Klart jag sa ja. Trots man inte redovisat sen gymnasiet typ. Men det ska nog gå bra. Har ju aldrig haft svårigheter att prata i grupp förut så varför nu. Det ska bli kul. Alla uppdrag ser jag som en utmaning där man får utvecklas så, Go for it!!

Dags att borsta de små tandsebissingarna igen för lite skönhetssömn. I morgon ska det ju jobbas dubbelt igen...ZZZZZzzzzzzz Sov så gott vännerna....

2 kommentarer:

  1. Säger bara: Fy F*N va cool bilden blev!!!!!
    Och ja, semlor... Mmmm (om man petar bort lite mandelmassa.)

    SvaraRadera
  2. Vi bakade egna minisemlor iår...eller vi och vi.. JAG och de blev helt fantastiska!
    Oerhört cool bilden blev visade den för J i morse och han tyckte detsamma!!
    kram

    SvaraRadera