söndag 15 februari 2009

Min första dag som bloggerska




Klart jag förstår att jag inte kommer slå varken BlondinBella el Linda Rosing men jag måste ju få försöka iaf..

Vilken lyckad helg!!
Haft lille bror min och hans tjej på besök. (Slapp jag ju vara ensam på Alla Hjärtans Dag trots allt)
Vi har haft det så mysigt i helgen, gått i stan,(köpte den skitsnygga skinnkavajen som jag ju fick hojkänslor i. (när man känner det då kan man bara inte hålla köptarmen lugn.Tack till BikBok som hade den), fikat, ätit massa gott, sett Melodifestival och film. Ok, den där rysaren kunde ju varit bättre men Hanna, du tjatade ju så om att vi skulle se den ;)


Tack för den fina tatueringen ni gjort till mig.
Den va ju så fin!!!!!!!!!! Blev såå JÄTTEGLAD för den!
Den ska bli av när jag har lite mer deniros bara.

Nu sitter man i väntans tider för i morgon kväll då min nya hoj ska stripas. Ska bli så häftigt!! Att få den till något som inte någon annan har...
Så här ser ni ett "före kort"...
I morgon hoppas jag kunna bidra med ett "efter kort"...

Dags för lite middag o nervarvning i soffan...Höres gott folk!

1 kommentar: