måndag 16 februari 2009

Vilken lycklig måndag!

Tänk att man kan känna att man är så glad på en helt vanlig måndag.

Slutade jobbet 15.00 för att möta upp vår kund HG Design från Karlskoga.

Vi åkte till verkstan där min hoj fn står och väntar på att få miniblinkers och mindre nummerplåtshållare.
HG kom igång snabbt med stripning får jag säga. Ett proffs kan ju sin sak. ;)


Ser ju alltid så enkelt ut när någon som kan gör något...


Jag kommer vara en cool tjej på vägarna denna säsong helt enkelt!!
Se upp grabbar ;)


Så nu har vi bara fälgstripsen och Kawamärkena kvar att sätta sen är min lilla vän och jag klara för att ge oss ut på vägarna och visa upp oss..

När vi stripat klart va det dags för mig att göra rätt för mig och det gjorde jag på den helt underbara restaurangen Hareford på Linnegatan.

Man stinker väl vitlök nu men, Who cares?!

Förrätt:
Salladsbuffe

Varmrätt:
Oxfile med vitlökssmör och bakad potatis med creme fraiche och vitlök.

Efterrätt:
Chokladkaka med mangosorbe och hallonsås


Kvällens ord:
MUMS FILLIBABBA!! :)






Tack HG för en trevlig eftermiddag och kväll. Hoppas du är lika nöjd som jag. Se var vi ska äta nästa gång när du kommer för att stripa resten. Den grekiska jag pratade om kanske.
Uppenbarligen så gillar vi ju vitlök båda två iaf. ;)

Dags för att sova lite igen. I morgon blir det dubbla jobb..

Godnatt på er alla från en lycklig måndagstjej.

4 kommentarer:

  1. Snyggt !!! Mycket snyggt !
    Gillar du rosa ? ;-)

    SvaraRadera
  2. Härligt! Det kommer att bli kul att se dig på hojen (i ditt nya ställ också!) när säsongen börjar! Yiieehaaa!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Oj vad snygg den blev du! Hoppas man får se den i Uppsala i sommar då. :)

    SvaraRadera