onsdag 25 februari 2009

Lill lördag och lillebrors födelsedag















Idag fyller min lilla bror 25 år.
Ringde och hurrade för honom förut. Han hade fullt med gäster därhemma.
Han blev glad för mitt kort och hade inte skrapat lotterna än. Hoppas det blir storvinst så ni kan köpa en lägenhet du och Hanna.

Lite dåligt det där kortet på oss käre bror ;)

Är så glad över att just du är min bror...
Och TACK för att du ordnade den fina bilden för min blogg.. Du är bäst!!

Idag har man fått det där överlevnadsbidraget igen. Se hur länge det räcker denna gång.
Ska iaf börja med att göra nya naglar i morgon efter jobbet. Se vad vi ska göra för färg denna gång. Är sugen på lite vårfärg nu tror jag. Vi får se vad NagelLena har för ide denna gång.
Jag är beroende av naglar. Att göra dem fina alltså. Satt ju nagelmodell för ett antal år sedan och på den vägen blev jag beroende. Utan dem känner jag mig klumpig och fingrarna ser ut som prinskorvar. Sen är det ju faktiskt snyggt också. Finns faktiskt tom killar som ger komplimanger för dem. Tror dom tycker det är kvinnligt och lite sexigt. Men nu gör jag dom ju inte för dem utan för mig själv och min egen självkänsla.. Så här är en förebild så kommer en bild i morgon på de nya.. (Undra om det framgått att jag gillar färgen rosa?!)



Träffade min granne förut. Han som ska ha inflyttningsfest på lördag. Nu visste han inte om det blir trots allt. Han va väl inte klar riktigt i lägenheten. Jag sa att han ju har hela livet på sig att ha fest. Bara han har den innan jag försvinner från denna jord. Jag är ju trots allt 4 år äldre än honom...
Jag ska ju flyttstäda kontor på lördag och vi kanske måste jobba även söndag så jag är nog mest tacksam av alla om han flyttar fram festen...Han ska ge besked i morgon.

Ikväll ska jag verkligen va i säng innan 22.00 TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT.

Ha en fortsatt mysig lill lördag vänner. Hörs i morgon..

3 kommentarer:

  1. Jag röstar för Ninjanaglar i svart och cerise. Ascoolt!
    Grattis, Saras bror!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. du har så fina naglar gumman. Världens goaste bror med, Grattis på honom =)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack än en gång syster, och tack Kicki och Madeleine! hehe :)
    Blev ingen vinst denna gång, vi satsar på nästa. Det finns ju värre bilder på mitt anlete, oturligt nog, men du blev ju bra.
    Ha en go kväll!
    Kram

    SvaraRadera