fredag 3 juli 2009

ÄNTLIGEN!!

Då va sista dubbla jobbet gjort och jag har SEMESTER. Gud så skönt!! Känns ju overkligt..



Det blir ju inte riktigt detta paradis just denna vecka utan snarare att åka till mamma i Uppsala. Bli lite ompysslad med lagad mat och gott sällskap. Dit bär det av på tisdag efter jag varit hos frissan. Men först kommer en helg. I morgon blir det hojåkning med Madde och förhoppningsvis lite solning på vägen någonstans....

Det känns så skönt allting just nu. Är säkrad till hösten. Blir inte att gå på någon akassa som det ser ut nu. Jag kan slappna av lite mer och känna att det ordnar sig. Blir nya utmaningar. Kanske kommer jag tom känna att det som kommer blir bättre än det jag haft tidigare. Vem vet....

Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig på spikmattan. Igår stensomnade jag på den och hörde inte ens då larmet ringde. Skulle ju bara ligga i 20 min men blev en timme innan jag vaknade till igen. Helt otroligt. Trodde aldrig att jag skulle kunna somna på den överhuvudtaget.
Tror på den och dess magi för att få människor att må bättre. Den får iaf mig att må bättre...

SLEEP WELL.....

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hur länge hardu semester? Vad gör du till hösten? Jag blir lite sugen på att prova sprikmatta... Gick förbi en sån du har när jag va på GE-KÅS, ångrar mig att jag inte la en i vagnen:)
    Ha det bra!

    SvaraRadera