måndag 13 juli 2009

Det va den semestern

Då har man varit på jobbet EN enda dag efter en vecka sem och inser ju att en vecka är på tok för lite för att man ska känna att man fått vila. Är helt slut efter denna dagen. Telefonerna har ringt non stop och faxarna strömmat in samtidigt som man ska hinna med Danskarna och Norrmännen och göra felleveransrapporter och ta reda på svar på frågor man fått. Jag och Jonas har minst sagt kämpat idag. Är glad över att det just är han och jag som sitter där tillsammans denna vecka. Nästa vecka ska ju han ut på segling. Vem ska jag då vara social med?!

Kram på dig Jonas. Det va kul att se dig igen idag och gott att få krama dig igen. Saknat dig. Kommer sakna dig såå mycket när jag slutat. Hoppas vi kommer ses ändå sen. Vi behöver varandra du och jag. Det vet jag. Eftersom du är kille och något trögare än vad jag är som tjej så kommer du komma på det så småningom du också. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar