söndag 5 juli 2009

Sköna söndag

I morse tvättades hojen och bilen. Hojen fick även en liten vaxning. Blev så fin så fin. Tacksamt att vaxa något som är helt nytt. Blankt och fint. Missade att ta bilder dock. Sorry!

På eftermiddagen åkte jag till Kicki med thaimat och vi hade det mysigt hos henne. Kul att ses igen efter lång tid. Visade sig att hon hade DEN. Boken jag sprungit genom halva stan för att leta efter. Äntligen kommer jag snart förstå mig på dem. Motsatta könet.. TACK vännen!! När hon gav mig den i min hand häll jag upp den mot skyn, la handen mot hjärtat och sa, Med handen på hjärtat, När jag läst den här boken kommer jag träffa mannen i mitt liv och kunna förstå mig på honom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


När jag körde hem kom Madde upp i baken på mig med sin beauty. Hon hade varit på Kvantum och köpt stora maränger vi skulle fika med. Tack gumman för att du är så gullig och sköter om mitt sockerintag så jag håller mig pigg. ;)

I morgon kl 12.00 ska löshåret ut. Denna gång ser jag fram emot det jättemycket. Ska bli så skönt att kunna kamma igenom håret ordentligt igen. Och så går det inte åt lika mycket schampo och balsam heller. Sen blir det neutralisering, färgning och klippning på tisdag. Kul!

Känns som hösten kommit. Den mörka himlen och regnet har kommit. Det klart det behövs i våra marker men man är ju rädd att det som vanligt kommer för att stanna. Gradantalet har sjunkit 10 grader och helt plötsligt tycker man det är kallt. Burrrrrrrr! Hoppas solen kommer åter under min semestervecka till Uppsala nu bara.

Snart blir det spikmattan. Är trött idag. Vaknade ju så tidigt i morse. Pigg som en mört. DÅ.

2 kommentarer:

  1. *ASG* Har du fått tag i en kopia av den manliga manualen? Tror du verkligen att du kommer förstå dig på oss med hjälp av den!? ;) Funkar den vill jag ha versionen för att förstå sig på tjejer :)
    Förlåt för ringsignalen, den var för stor för att skicka i ett mms. Men ska gottgöra!
    Ha det super hos mammsen!
    /Kram Blomman

    SvaraRadera
  2. Du får berätta om boken var bra sen, s jag vet om det är värt att investera i en. Ha en skön semester nu sötnos! / Anna F

    SvaraRadera