fredag 10 juli 2009

Mysig dag med farmor

Igår åkte jag till farmor vid 11 och åkte inte tillbaka till mamma förens 22 på kvällen.
Hade en jättemysig dag tillsammans med farmor. Det märks av att hennes ålder börjar ta vid. Närmar sig 90. Hon glömmer, gått ner mycket i vikt, ser dåligt och har börjat gå sämre. Det är jobbigt att se. Man vet ju att livet inte varar för evigt men ändå tror man att de nära ska finnas för alltid. Och vara de samma som de alltid varit. Jag är glad över vår dag igår och tar den med mig i mitt liv och mitt minne. Älskar dig farmor!

Hade med mig fina pioner som jag plockat i mammas trädgård. Farmor blev så glad så..

Vi va ute och åkte lite i bilen. Såg oss omkring. Sedan va vi på Lindex och Blomsterlandet. Jag fick lite kläder på Lindex. Hittar ju grejer på barnavdelningen fortfarande. Kanon att man kan ha de storlekarna. Halva priserna! Tack farmor!

Jeansjacka kort 249:-


Leggins med svart/silver blomspets 69.50:-
Trosor, Tag 3 betala för 2
Träningsbh svart



På kvällen va vi hemma hos farmor och åt god mat och fikade. Kaloriintaget är något större än hemma just nu...


Nu ska jag snart åka in till stan för att hämta min bror och Hanna. Ska vi äta lunch hos mamma idag och spela Kampen mellan kvinna och man. Först ska jag åka förbi Fyrisbadet och ta mig en liten solning. Ingen risk att man får någon färg på utsidan just idag iaf. Ösregn!!

1 kommentar:

  1. Ledsen att göra dig besviken, jeansjackorna kommer du nog inte ha någon användning för. Det e regnstället som behövs som bäst, igår hjälpte det inte ens med paraply!! Va glad att du inte e hemma:)

    SvaraRadera