onsdag 1 juli 2009

Livet överraskar igen

Idag har varit en sanslöst bra dag. Något föll över mig idag. Något mycket positivt. Bringar mycket glädje just nu hos mig och inom mig. Ska berätta men inte förens jag är säker...

Madde kom förbi hos mig ikväll med sin nya hoj hon köpt idag. Lycklig tjej. Så kul att se. Vet ju precis hur det känns. Första nya hojen och de första milen på egen hand. Underbar känsla.
Vi provade låset, kapellet och satte på tankpaden. Blev ju riktigt bra. Hoppas den sitter rakt nu gumman. :)

Till helgen ska vi ut och åka och ha kul du och jag. Ser jag fram emot. Fika och äta glass. Det får vi göra då det är lördag.


I morgon är det dubbla jobb som gäller igen. Får se om jag orkar skriva på kvällen. Annars får det bli efter dubbla jobb på fredag...

Dags för spikmattan och sen lite skönhetssömn igen. Sov gott alla. Zzzzzzzzzzz.....................

3 kommentarer:

  1. Vilken otroligt fin hoj! Du får hälsa o gratta från mig Sara :) Fick min ensits kuts till min idag, så nu ska det motivlackeras! Avgassystemet är försenat dock, mitt ligger med på första batchen från fabrik.. hohahhaa.. Vad är det för rolig hemlighet, men kan f*n inte bara berätta att det händer roliga grejer och sen får vi trogna läsare inte veta!! :'(

    Kram Blomman

    SvaraRadera
  2. Du Blomman,
    Nu va det ju så att du skulle skicka mig en ringsignal som inte kommit. ;)

    SvaraRadera
  3. Spännande!!! Jag väntar nyfiket på vad det kan vara, jag gissar att det rör sig om jobb!?
    Kram

    SvaraRadera