söndag 5 juli 2009

En härlig semesterdag


Igår hade vi en jätterolig och mysig dag jag och Madde. Körde våra beautys flera timmar. Det är så kul att du tagit kortet vännen. Roligt att köra ihop med en annan tjej. Tycker mycket om dig!


Vår tur gick först ner till Mjörn och Nabben där vi låg ett par timmar och solade och badade. Så skönt att bara va. Få slappna av och känna att livet faktiskt är underbart. Som vi njöt där av vyn och doften av vår cocosolja.



Efter ett par tim va vi hungriga och bestämde oss för att åka till Brobacka och äta lite lunch. Martin ringde i samma veva och han och Mats kom förbi och tog en fika med oss. Trevligt!



Sen fick ju jag den fruktansvärda huvudvärken. Så himla tråkgt när man är ute och har kul och den sätter stopp för allting. Spänner mig väll när jag kör. Hatar att det blir så!! Då blir det ju inte kul att köra mer. Man tappar lusten. Åkte hem och tog en kalldusch och gick och la mig på spikmattan. Somnade och vaknade vid åtta. Jeanette, Janne och barnen skulle äta tacos i bersån och frågade om jag också ville ha. Så gulligt av dem. Mat behöver man trots huvudvärk och va ju ändå så nära hemma så klart jag ville. Åt gott och satt sedan ute till ett i natt och pratade och hade jättemysigt. När den svala luften kom in så släppte så småningom min huvudvärk också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar