tisdag 30 juni 2009

En varm dag

Har fått en del frågor ang min spikmatta. De som har intresse kan kopiera länken nedan för att läsa mer om den. Min matta är en Yantramatta och den är lila. Lila säger sig ge energi och ge en djupare sömn åt sin användare. Sen tycker jag att färgen är jättefin också.

http://yantramattan.e-butik.se/



Idag har det verkligen varit varmt. Efter lunch hände ju nått med luften på jobbet. Det rann om oss. Man fick sitta blixt stilla för att inte börja svettas floder. Sen blir man ju lite slö av den här värmen. Helst är man ju ledig då. Jag förstår andra länder som har siesta på eftermiddagen. Smart påhitt av dem..


Känns som det ska bli åska eller regn just nu. Det känns fuktigt i luften och det trycker i huvudet. En urladdning vore skönt faktiskt. Men man älskar ju den här värmen samtidigt. Jag har inte frusit på en vecka nu tror jag. Förutom då vi badade i sön då förstås. Skumt att man ena stunden kan bada i sjön för att vi senare tillfälle gå på den då den är frusen. Just nu ser det faktiskt gott ut med is men det är väl för att man är törstig antar jag.



Efter jobbet idag va jag på Johans Mc igen med min hoj. Tyckte ju att bakbromsen tog lite dåligt och sen fanns det ett tickande ljud när den gått varm. Visade sig att bromsen har ett flytande ok och det tar en stund under inkörningen på 100 mil för den att komma igång ordentligt.
Och det tickande ljudet är troligtvis avgasreningsventilen som låter. Nån miljögrej som finns på nyare hojar tydligen. Fick jag lära mig nått nytt idag också.

Nu ska jag lägga mig på spikmattan igen och se om jag kan bli av med huvudvärken. Nu har jag legat 5 ggr i 10 min så ska öka tiden idag till 20 min.

Sov så gott alla. I morgon är första dagen på resten av ditt liv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar