lördag 28 mars 2009

Ännu en dag att vara tacksam över


I morse vaknade jag på rummet innan klockan ringde. Kände mig faktiskt ganska utvilad.
Gick ner till restaurangen och åt en helt underbar frukost. Hallonyoghurt med fruktsallad och flingor, färsk fralla med ost, salami och tomat, ett glas äppeljuice och en kopp jordgubbste. Mmm...
Sen va det dags att checka ut för att åka till Beviks och jobba. Har pratat med kunder nästan non stop mellan 10-16. Så kul det är att sälja alltså...

Körde hem till Götet igen vid halv fem. Nöjd med min insats dessa två dagar.
Är så tacksam över detta roliga jag får uppleva genom Duells. TACK!!

På väg genom Jönköping va jag bara tvungen att stanna en stund för att se på den fina utsikten.

Sverige är allt bra vackert trots allt. Bara vi kan få lite värme nu också..


Nu är man hemma i soffan igen och är ganska så trött efter 2 intensiva dagar. Men är nöjd och tacksam över allt jag fått uppleva och alla människor jag fått träffa. Hoppas ni, Motorbolaget och Beviks är nöjda med min insats. Vi hörs på telefon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar