tisdag 10 mars 2009

Personlig utveckling-Självkänsla-Harmoni-Lycka


Idag har jag haft utvecklingssamtal med min chef. Ett väldigt bra samtal där vi utbytte tankar, dåtid, nutid och framtid.

Inser hur mkt som hänt under det gångna året. Min utveckling i företaget och i mig själv.
I företaget har jag fått vara med om mkt roligt. Utbildning med praktik på Atvsidan, blivit kontaktperson för Abus och våra danska kunder, jobbat på mcmässan i Sthlm och varit i Tyskland på Abus. Tack Duells!!

Jag känner mig stark i år. Är helt övertygad om att -09 blir ett bra år. Känner ett lugn och en harmoni som tidigare lyst med sin frånvaro. Trodde aldrig jag skulle få känna detta. Trodde att jag alltid skulle längta och söka. Jag trivs att bara vara med mig, Sara. Henne jag inte kunde tycka om för en tid sedan. Som jag alltid sa negativa saker till när jag såg i spegeln. Tryckte ner och sa hon inte va värd det som är bra. Nu vet jag att hon är värd det bästa. Varför ska hon nöja sig med det som är halvdant när hon kan få något bättre?! Nej nej nej.. Aldrig mer..

Likt ljuset som börjat ljusna där ute har det börjat klarna hos mig. Jag tror mig känna att jag är redo för att släppa in den riktigt stora kärleken i mitt liv. Älskar man inte sig själv kan ingen annan göra det heller... Så jag säger, Välkommen in i mitt liv!!

2 kommentarer:

  1. Härlig läsning! Glädje, utveckling, positiva tankar och förhoppningar. (Tack Mia!) :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga tankar Sara. Kramar !!

    SvaraRadera