onsdag 25 mars 2009

Längtar efter ledigt


Idag är jag en trött tjej. Jobbat dubbelt. Trots att jag är så trött på kvällarna kan jag ändå inte somna på en låååång stund. Känner mig uppjagad. Hjärtat slår fort. Kommer liksom aldrig ner i vilopuls riktigt...


Huvudet är ju överfullt av allt möjligt just nu så det är väl det antar jag. Är så mycket jag vill hinna med och få gjort. Skönt det ska bli att vara ledig under påsk. Det ska jag faktiskt unna mig.
Se om jag kanske åker upp till Sthlm och hälsar på pappsen då. Beror på vad biljetter kostar. Minns inte när jag va ledig en hel storhelg senast....Hm....3 år sen skulle jag tro....

När man ser den här bilden är man inte alls sugen på att äta ägg. Sötisar!!

I morgon är det dags att göra naglar igen. Nu ska det bli "Ninjanaglar" minsann.
Se vad Lena hittar på.. Lägger in bild i morgon kväll..

Sov gott alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar