onsdag 11 mars 2009

Fullmåne igen


Vad är det som gör att man sover så oroligt om natten då det är fullmåne?! Andra natten i rad nu.. Är det lite vampyr över en eller är det något typ av magnetfält vi påverkas av? Eller är det helt enkelt så att det blir ljusare i sovrummet?
Jag vet inte vad men svårt att sova är det iaf. Min mamma och min lillebror har samma problem så vet att man inte är ensam om det.. Skönt..

Idag har man jobbat dubbelt igen och känner mig ganska sliten faktiskt. I morgon bitti ska jag på massage igen. Ska bli så skönt. Stel i rygg, axlar och nacke nu. Vet att det hänger ihop med mycket jobbande. Blir ju så här i perioder (perioden har väl varat i 2 år nu;). Jaja, tids nog ska det bli annorlunda... I morgon tänker jag iaf njuta av min massage. Det värsta är ju att man blir så trött efteråt att man skulle vilja åka hem igen och sova ett par tim..Zzzzzzzzzzz


Dags att försöka sova lite trots fullmåne... Godnatt på er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar