söndag 8 mars 2009

Söndag igen

Då va det sön eftermiddag och man har kommit hem efter att ha jobbat hela helgen. Igen. Trött.

Hade iaf en jättemysig kväll igår ihop med Jonas. Kollade crossfilm, åt goda kamben och såg melodifestival. Tycker så mycket om dig Jonas. Känns bra att umgås med dig. Du ÄR en bra kille ;) som livar upp i vår tillvaro..

Vad gällde melodifestivalen så är det ju faktiskt många bra låtar detta år.
Min favorit är nog ändå Lilie och Sussie. Härliga 80tal välkommet tillbaka!!


Undra om man ska gå ut och gå en sväng kanske. Orkar jag det?! Har ju slutat regna nu. Jag behöver ju vila lite men samtidigt behöver jag nog lite frisk luft också. Man kan ju lägga sig i soffan med fönstret öppet. Nej, då får man ju inte den där motionen. Inget fusk nu. Ok, jag går väl ut en sväng då. Sen en varm dusch och lite varm mat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar