fredag 27 mars 2009

Innehållsrik dag


I morse körde jag hemifrån genom snö och slask till Linköping för att jobba på Motorbolaget.
Tog mig nästan 4 tim att ta mig dessa 27 mil. Hemskt moddigt på vägarna. Kom iaf till slut fram och det va ju då lagom till lunch. Blev utbjuden av butikschefen på ett lunchställe. Tack Jörgen!

Vad kul det är att komma ut i butik igen och jobba gentemot slutkund. Socialt.
Fredag är ju dessutom en dag då människor över lag är på gott humör.
Ni är ett gott gäng på Motorbolaget får jag säga och det är så kul att ha fått ett ansikte på er.
Sälj utav bara helskotta i morgon nu vänner..

Nu är jag på hotellet och har tagit en varm dusch och kollar lite på tv. Ett mysigt hotell mitt i stan. Hade man varit piggare så hade man ju kunnat gått ut en sväng men jag är helt slut..


I morgon bitti ska jag äta en god hotellfrukost (Det bästa av allt med att bo på hotell), sen bär det av till Bevik för att jobba hos dem 10-16. Ska bli kul och se hur den butiken och människorna ser ut.. Sov så gott med er.. Det ska jag göra i min hotellsäng ;) Zzzzzzzzzz.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar