torsdag 19 mars 2009

NU JÄ..LAR


Idag har det inhandlats tillfriskningsmedel. Vägrar känna mig så här! Svag och trött. Herregud, är ju 31. Om man känner sig så här nu kan man ju undra hur det ska kännas senare i livet. Jag vägrar ge efter denna bacill som vill ta över min kropp!! Så nu ska vi proppa i oss detta. Jonas säger ju att det är bra och att det funkar så litar väl på honom då. Har detta hjälpt honom kommer det definitivt hjälpa mig..

Har smakat på Mivitotalen nu och kan meddela att den inte smakar särskilt gott. Men kan man dricka shots på krogen så ska nog detta gå ner. Dessutom gör ju detta gott för kroppen och är på långa vägar inte lika dyrt..

I morgon är det fredag och det ska bli fint väder hela helgen. Det har börjat suga ordentligt i mctarmen vill jag säga. På tisdag kväll ska jag och Jonas hämta hem min beauty. De sista dekalerna kommer på posten och Jonas har lovat hjälpa mig att sätta dit dem. (Blir jag ju tvungen att lita på honom ännu en gång kom jag på;) Jaja, med mig PedantSara vid hans sida ska det nog bli rakt och snyggt.. Snart får ni se upp där ute gott folk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar