fredag 13 mars 2009

En fredag den 13:e

Idag har det varit en mindre bra dag. Varit trött och på dåligt humör.
Fått ta en hel del skit från kunder. Är väl så att man tar åt sig mer när man är trött.
Jag har så mycket att vara tacksam över och må bra av men ALLA dagar är inte bra.
Det är de inte för någon människa. Inte ens den bäste.

Ibland längtar man efter en famn att krypa in i. Få vara liten igen och prata om saker o ting som händer runt omkring. Utbyta tankar och funderingar. Få känna lite extra trygghet.
Det jag saknar mest i att vara singel är ändå ömhet o närhet. Många undrar hur man kan vara utan sex så länge. Det tänker jag inte ens på. Det är för mig absolut inte det viktigaste. Något man lär sig ju äldre man blir är att det finns så mycket andra saker som betyder mer. En kille på jobbet sa till mig idag när jag va lite nere, Du behöver dig en rejäl fylla och ett bra skjut...
Inget jag ens tänker kommentera. Den här bokens titel säger väl allt??!!



Ha en mysig fredagskväll. Ta hand om varandra och uppskatta varandra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar