torsdag 19 mars 2009

Hemska känsla

Idag har en tjejkompis till mig blivit ratad av någon hon tycker mycket om.
Han tyckte inte de skulle ses mer på det sätt de gjorde eftersom han antagligen skulle göra henne ledsen. Han ville vara kompisar..

Hemsk känsla det där. Att höra de orden. De orden som får en att tro och känna det är något fel på en själv. Att man inte duger. Att det man dugit till är att ha sex med för att man iaf ser bra ut, har en sexig kropp..

Man vet det går över men just då känner man sig ensam och uppgiven. Livet stannar upp..

Det man känner nu när man står utanför är att detta aldrig ska hända en själv igen. Aldrig någonsin.
Nästa gång kommer jag känna att det är en person som verkligen vill va med mig för att jag är den jag är. En tjej som inte är som någon annan. En tjej med kvalite´ som man längtar efter och tänker på annat än då det är alkohol i kroppen när klockan är över 02.00 på natten en lördag. En tjej man kan se en framtid med. Nästa gång blir på riktigt helt enkelt. Ingen kommer säga de orden igen, Du är en jättego tjej och så MEN.. Trött på omogna killar som inte är redo för vuxenlivet. Nästa gång blir tills döden skiljer oss åt..


En kram till dig min vän som är ledsen just nu. Du vet det går över. Vi är värda det bästa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar