fredag 6 mars 2009

En härlig vecka

Den här veckan har verkligen varit en givande vecka. Känns som jag utvecklats bara under dessa 5 dagar. Va ju en stor prövning i måndags med Sportex sen har det varit bra på jobbet för övrigt. Är ju kontaktperson nu för Abus ett år när vår Sandra är hemma och tar hand om lilla Hilmer. Apropå Hilmer skulle ju jag o Jonas köpa en present åt honom ja. Det hade jag ju nästan glömt. Ett tack till Sandra för att hon kämpade för att vi fick åka med ledningen o utesäljarna till Tyskland o Abus då för några veckor sen. Tacksam över att jag får chansen i saker o ting. Få uppleva saker och utvecklas i och med företaget. Allt blir meriter och livsglädje.


Det va verkligen roliga dagar där i Tyskland. Ser ni mig bland alla gubbarna?! :)

Ja, igår va det ju skönhetsparty hos mig med tjejerna. Hade en jättetrevlig o mysig kväll.
Är så glad över att ni finns i mitt liv, fr v. Katarina, Jenny, Tessan, Madde och Kicki. Ni förgyller mitt liv och får mig att må så bra. Tack!


Blev ju faktiskt en hel del handlat under kvällen. Grattis Kicki. ;)


Mary Kay är ett fräscht kvinnligt märke. Härliga krämer mot åldrande och goda dofter.


Jag o Madde efter partyt.. Se så mkt yngre vi blev ;)


Idag har jag varit trött hela dan. Gäspat typ var 5e min. Blev ju sent igår kväll.
Kände jag va tvungen att komma ut en sväng efter jobbet så gick en power walk på en tim.
Har inte gjort det på ett tag nu så det var otroligt skönt.. Nu blir det lite mat och Lets Dance. Måste ju se om Laila och Niklas fortf är tillsammans. ;)
Kommer bli en tidig sänggång ikväll. Ska ju jobba i morgon också.
I morgon kväll kommer nog Jonas hem till mig igen. Äta lite mat, se melodifestivalen och en film.
MYSKVÄLL!! Me like!! Blir inte så dyrt :)

Ha en skön fredagskväll alla...

1 kommentar:

  1. Du förgyller mitt liv med kära vän!
    kramar

    SvaraRadera