söndag 15 mars 2009

Frossarlördag med tjejerna


Igår kväll va en mysig kväll. Träffade tjejerna igen efter på tok för lång tid ifrån varandra. Är så glad att ni alla finns i mitt liv. Ni förgyller det med glädje och energi...
Åt pizza, kollade på melodifestivalen och vräkte i oss godis. Jag är faktiskt väldigt nöjd med att vi inte gick ut. Mår bra, har pengar kvar och kan ta vara på min enda lediga dag idag.


Idag söndag är tanken att jag ska träffa Lollo och äta och fika. Får väl höras av om en stund och se. Först en dusch. Känner mig lite ofräsch efter min powerwalk innan frukost. Återkommer ikväll... Ha en go dag så länge...

3 kommentarer:

  1. Vilka gottegrisar...!!!
    // Kjelle

    SvaraRadera
  2. Vad kul vi hade! Och mätta blev vi. Gick nog upp 2 kilo den kvällen. :(

    SvaraRadera
  3. Fast det var det värt, får jag ju tillägga. :)

    SvaraRadera