måndag 16 mars 2009

Måndagen avklarad


Igår kväll va jag i stan och fikade med Lollo på Cappuccino. Alltid lika mysigt att träffa dig vännen. Vi har ju alltid så mycket att prata om du och jag så tiden rinner iväg för oss. Vi får se till att träffas tidigare nästa gång..

Så roligt va det att höra allt det positiva du hade att berätta. Jag står fast vid att -09 blir ett bra år för oss gumman. Vet att du kommer klara Sthlm galant i morgon. Änglarna är med dig..

Idag har jag känt mig väldigt trött. Sov oroligt i natt. Hade mardrömmar igen. Är ju den där medicinen jag äter mot migränen som har mardrömmar som största biverkning. Vet ju att det är just bara drömmar men ibland blir det så verkligt.. I natt vaknade jag av att jag satt och letade efter en liten gubbe i sängen. Han va liten och gammal. Såg äcklig ut.. Är lite jobbigt när man tror det är något äckligt som kommer så nära på natten.. Annars brukar ju drömmen vara att någon står i rummet och tittar på mig och jag ser en mörk vålnad. Tror det står någon i sovrummet. Ser aldrig något ansikte.. Är ju inget som händer på riktigt men allt blir ju så konstigt på natten. Det är tyst och mörkt. Tycker inte alls om mörkret..

2 kommentarer:

  1. Mardrömmar är otrevliga... Men förlåt mig, jag fick en så komisk syn i mitt inre när jag läste att du letade efter en liten gubbe i sängen. Såg en gubbe si sådär 20 cm hög och kunde inte låta bli att skratta! Tack för att du bjuder på dig och får mig att le, även om det inte var syftet.
    Som sagt, mardrömmar är otrevliga, men du vet ju att änglarna finns nära dig så det är inget att vara rädd för.
    kram och dröm söta drömmar i natt!

    SvaraRadera
  2. hatar sådana drömmar, men du ska se att det kommer goda vackra, sköna drömmar till dig snart. Eller rättare sagt inga drömmar utan sann underbart verklighet. KRamar

    SvaraRadera