tisdag 3 mars 2009

Mycket nu..

Tänk, det gick så bra så bra igår kväll med Sportex.
Klart jag va nervös innan. Blev ju inte bättre när vi kom dit och de var försenade så vi fick sitta och vänta i 45 min. Då fick man ju lite tid att känna efter. .



Gott va det att ha coollugna Johnny, vår utesäljare i Stockholm med sig. Trevligt vi hade Johnny. Tack!



Sportex lyssnade så snällt på mig när jag stod där framme och pratade. I en sån här grej kan man verkligen snacka om personlig utveckling och starkare självkänsla. Jag bara älskar det.
Vet ni hur skönt det kändes efteråt?!.. Tack! :)

Efteråt va vi medbjudna på den otroligt goda 3rätters middagen.

Förrätt:
Parmaskinka med sallad till mig och lax till de andra.

Varmrätt:
Helstekt lamm med Carl-Johansås och potatispure smaksatt med parmesan.

Efterrätt:
Citronsorbe´ med hallonsås

Vilket kanonfint ställe det va Gullmarsstrand. Dit ska jag absolut åka till sommaren. Kanske med motorcykeln och ta en fika. Eller åka dit med någon man tycker om och bada lite bastu, äta en god middag, ta en god drink och sova kvar. Vyerna får en att känna lycka och havsluften doftar så gott. Nu va det ju en grå och kall dag där igår men ändå så vackert. Då kan man ju bara försöka föreställa sig hur fint det är på våren och sommaren..




Efter middagen körde vi hem igen. Kom hem innanför dörren 00.15 så idag har man väl varit något av en zombie på jobbet. Har iaf fått gjort en hel del och det har ringt ganska bra.

Om en stund bär det av ner i källaren och styrelsemöte med brföreningen. Hur ska jag hålla mig vaken där då?! Hoppas vi får något att tugga på. Ibland har de ju faktiskt köpt en smörgåstårta eller gjort lite goda mackor att bjuda på. Om inte annat kan det bli någon söt paj som någon utav de äldre damern i huset bakat. Mums! Vi får väl se....

Tack för att ni tänkte på mig igår. Det vet jag att ni gjorde;)

1 kommentar:

  1. Bra vännen att du kände att jag tänkte på dig. För det gjorde jag. Jag visste att du skulle fixa det så bra som du gjorde!!

    Massa Kramar o Pussar , syns imorgon!!

    SvaraRadera