måndag 9 mars 2009

Veckan började sådär

Den här dagen började ju inte så bra. Vaknade med en sprängande huvudvärk och dessutom låste jag mig ute från lägenheten när jag skulle åka till jobbet. En MÅNDAG kort och gott!!


Tack Jonas för att du gav mig massage på min stela axel som hjälpte mig att till slut bli kvitt den hemska huvudvärken. Hur skulle jag klara mig utan dig?!

Efter lunch fick jag ett trevligt telefonsamtal från vår kund, Kenneths Mcservice. Det är där min rosa/svarta beauty stått nu ett antal veckor. De ringde för att säga de monterat blinkers och nummerplåtshållare. Nu börjar det närma sig minsann. Yiihaaaaaaaaaaaaa :)

Som jag längtar nu............


Tack för bilden Jonas. Det blev ju faktiskt riktigt bra! Lite Ninja över blinkersen ;)

Nej gott folk. Nu blir det lite tv innan nanatajm igen. Hörs i morgon igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar