tisdag 9 juni 2009

En blandad dag

Under dagen idag har jag stängt in mig på mitt kontor. Inte velat prata igen. Dom förstår som tur e. Men jag hatar att känna mig som jag gör. Den Sara jag inte vill vara går inte att hejda..

Vad glad jag blev av att se de 2 kommentarerna för mitt inlägg igår. Ni ska veta Sofia och Blomman att ni gjorde mig väldigt glad. En liten tröst är just när man märker att människor runtomkring faktiskt bryr sig.. Ni har rätt i det där att jag är en driftig tjej, Men ibland tappar man bara bort sig själv i något och man ser inte själv vad man faktiskt har för positiva sidor. Tack o kram på er!! Ni får njuta av det här vackra trädet som tack... Sådana ska jag absolut ha i min trädgård när jag blir stor. Dom gör mig glad..


I morse va jag hos min barnmorska för att få ett nytt recept på p-spruta. Det hade gått ett år sen sist. Tiden går fort. Jag fick väga mig igen och fick där ytterligare en sporre för att fortsätta springa och allt det andra jag nu håller på med för att gå ner ett par kg.. 62, ska ner till 58 iaf..

Det som känns så bra nu när man springer är att man kommit in i det. Det känns inte längre som man ska stryka med. Ingen blodsmak i munnen och man kan liksom andas ganska normalt under tiden. Man tycker att det är ganska skönt helt enkelt. Men skönast fortfarande är ändå efteråt..



Just nu går jag och väntar på ett svar om någonting. (Sätt nu inte barnmorskan i samband med det kära ni. Jag har ju mer eller mindre blivit nunna.) Nej, ett svar som skulle kunna trygga min framtid, göra tillvaron betydligt lättare och få mig att må bättre.. TÅLAMOD!!

Nu är det en dusch som gäller sen blir det lite vaniljyoghurt med linfrön och banan och en rostad grov brödskiva med råkostsallad och kokt skinka.. HUNGRIG!!

Och du Blomman, Lovar att jag ska ta reda på vad ni ska ta för Atvfälg istället för den vi inte hade på lager.. Har inte glömt dig.. Bara det att alla jobbar inte lika snabbt som jag. ;)

Ha en trevlig kväll alla så hörs vi i morgon igen...

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tänk på att muskler väger med än fett. Leta fram sylådan och använd ditt måttband istället!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hohahahahha... det var ett däck ;)
    Sen... *Snörvel, Snyft* Har aldrig fått ett så fint träd, när jag tänker efter har jag nog aldrig fått ett träd alls :) En ny upplevelse. Hoppas bara inte jag behöver vattna det?!
    Hmmm... p-sprute nunna i en stuga med bara killar. Jo, jo, den blir ju fin att höra resultatet av *skratt*
    Nä, nu ska jag ringa o pressa dig på info på vad du väntar för svar!!
    KRAMAR // @)->-

    SvaraRadera