söndag 28 juni 2009

Känner mig nyttig

Såg en bra film igår kväll som jag störtgrinade till. Den kan jag verkligen rekommendera..



Idag har jag varit riktigt duktig. Varit ute och sprungit 2 ggr. En gång i morse innan frukost och en gång nu ikväll. Har fått smak för det nu och hoppas det fortsätter så. Jag älskar att springa i den här varma sköna luften vi har just nu. Får en att svettas ännu mer. Me like!

På dan idag har vi legat vid Aspen jag, Martin och Mikael. Madde kom förbi en sväng med lilla söta Gismo.
Har badat för första ggn i år och det va väl lite kallt innan man doppat sig. Men dock så skönt efteråt när man lägger sig för att sola igen. Så Jenny, Svaret på din fråga blir, Nu har jag badat. ;)

Nu ska det bli skönt med en sval dusch och en stund på spikmattan igen för att sedan sova.
I morgon är det måndag igen. Se vad denna vecka har att erbjuda. En vecka till att jobba sedan har jag en vecka semester. Ska bli såå gött!! Hörs i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar