onsdag 3 juni 2009

Nu händer det grejer

Idag har det liksom vänt på nått sätt. Mitt humör och min inställning är mer positiv.
Kan inte avslöja något ännu men det verkar som det kanske kan tänkas bli något bra av detta trots allt. Vi får väl se.. Livet har sin gång och bjuder på sina små överraskningar.



Idag tog Jonas sitt mckort. GRATTIS vännen! Jag blev så glad när du ringde och sa du klarade det. Bra av mig att jag fixade den där lektionen igår kväll. ;)
Nu kan vi ut och åka tillsammans och ha kul och fika och äta glass. Sugen jag blev på glass nu..

MUMS!


Det blev inget gym idag efter jobbet. Jag kände att jag hellre ville komma ut i friska luften.
Kände mig så trött på eftermiddagen. Pratade ju i telefon i natt till 2 så får ju skylla mig själv.
Så har varit ute och sprungit istället. Känner mig så nöjd att jag kommit igång igen med träningen och att komma ut i friska luften får en att må så bra.

Har ju satt ut en annons om att passa hund över de helger jag är ledig. Se om någon nappar på det. Då har man verkligen en anledning att komma ut och röra på sig. Åka till havet eller gå ut i skog och mark. Som sagt, Se om nån nappar...





Igår köpte jag ju en inpackning på Bellbox. Den va ju svindyr (410:-) men det är absolut den bästa jag någonsin haft. Håret känns som nytt. Mjukt och glansigt igen. Tack Lill för att du ringde Hanna och frågade vad den hette. Nu kommer det återhämta sig igen mitt trötta och matta hår..


Dags för att borsta tandsebissingarna och krypa till kojs. I morgon är det dubbla jobb som gäller.
Vill önska Jeanette och Janne en underbar semester. Sola för mig, ät mycket tzatziki och njut..




Godnatt och sov så gott..

1 kommentar:

  1. Åh tack! Det skall verkligen bli gott att åka iväg lite!
    Sköt om allt här hemma så ses vi på städdagen;-)
    Kramar
    Jeanette

    SvaraRadera