lördag 13 juni 2009

Shoppingdag med Jenny

Vilken trevlig dag vi haft. Och vad ont i fötterna jag har..

Började i Angered och den nyöppnade skobutiken Deichmann. Där va det väl Jenny som hade lite mer tur än mig med att hitta något men jag fick iaf med mig ett par mysiga Snobbentofflor och ett par sommarskor.


Efter en tim i den butiken va vi hungriga, törstiga och genomsvettiga. Jag med mina stickade strumpbyxor dessutom. Hm..

Vi åkte vidare till Allum där det va några fler än vi som ville spendera skattepengar. Helt sjukt!
Vi tog en hamburgare på Max sen bar det av..

På Bellbox hade dom kampanj på mitt favoritmärke Matrix så där köpte jag schampo, balsam, balsamspray och glansspray. Gäller ju att passa på när erbjudande finns. Tag 3 och få den billigaste på köpet. Så istället för 900 kr blev det 600 kr. Yes! Och en stor eloge till den trevliga tjejen i kassan som ALLTID är så bemötande och glad. Dessutom kunnig på produkterna..


Sen köpte jag mitt efterlängtade hopprep på Intersport 80 kr. Nu ska här hoppas..

På Kicks hittade jag en jättefin eyeliner och en glitterögonskugga. (Förlåt Kicki att jag sviker Mary Kay för en liten stund men måste prova och se om det finns andra märken som kan väga upp. ;) Eyeliner Clarion 159 kr och skuggan Isadora 79 kr. Fick även ett Armaniprov i kassan och den parfymen blev jag förälskad i. Luktar såå gott. Den ska jag köpa nästa gång det blir resa av. I september då ju. ;)


Och slutligen hittade jag ett halternecklinne på H&M som jag ska ha under en topp på midsommarafton. 79.50 kr.


Ikväll blir det lugnt med en film och godis. Ska bli skönt att sjunka ner i soffan och vila fossingarna. Tänt massa ljus och tagit fram den gosiga filten. Ska jag njuta av min roliga dag och att jag har sovmorgon i morgon och är ledig ytterligare en dag.Måste blitt nått fel i planeringen:)



Tack Jenny för den här mycket trevliga dagen. Nästa gång blir det nog den där Paddanturen och lunchen tror jag va?! :)

Trevlig kväll på er alla och njuuuuuuut av att juni är hos oss och hälsar på....

2 kommentarer:

  1. Oj! Så mycket vi hann med! Inte konstigt att jag också va trött i går kväll. Nu har jag anmält mig till promenaden, det ger en liten sporre.... Kram

    SvaraRadera
  2. Snobbentofflorna såg goa ut! Mysmys!

    SvaraRadera