lördag 27 juni 2009

Glädje

Tänk att min beauty kan få mig att känna så mycket glädje. Finns ingen pryl eller nått fordon som tidigare lyckats. Inte ens en pojkvän har fått mig att känna så. Och som jag sagt tidigare så är ju det här helt klart det bästa man haft mellan benen någonsin. ;)

Jag kommer kämpa in i det sista nu för att kunna köpa den där ljuddämparen. Det skulle ju bli pricken över iet helt klart. Det är som Anders sa på jobbet, Det klart, när den är så fräck för övrigt så klart att det skulle va ett gött ljud också. Han har så rätt så rätt...



Ikväll blir det lugnt. Har hyrt en film. Ska bli skönt att bara va hemma och krypa upp i soffan.
Och sen få sova ut i morgon. I morgon bitti blir det power walk innan frukost. Underbart att komma ut nu när värmen är här så tidigt på morgonen och det är helt tyst ute. Bara de luftburna vännerna som hörs. Kvittrar glatt över det fina vädret.

Ser fram emot att få göra den där neutraliseringen av håret, ta ur löshåret, klippa någon fräck frisyr och sen färga i den där fina mörk röda. Är spänd på hur det ska bli. Hoppas färgen fäster och sitter kvar sedan. Vore skönt att få ordning på det..

Dags för en dusch. Svettats grymt mycket idag när jag kört hoj. Och sedan blir det att krypa upp i soffan. Myspys.. Ha en trevlig lördagskväll alla...

1 kommentar:

  1. Har du badat ännu? Jag är sugen på ett kvällsdopp, men jag tror att det e kallt!

    SvaraRadera