måndag 29 juni 2009

Endorfiner, Välkomna hem

Idag bar det av till Johans Mc efter jobbet för att kolla hoj till Madde. Vi va ute en sväng och provkörde och det blev en Er-6n och ett slip on. (Gissa vem som kommer vara avundsjuk på hennes goa ljud sedan?!). Den är verkligen jättefin. Du kommer va så fin på den gummsan. Tänk dig sedan den vita snygga skinnjackan på det. ;)

Vi ska ha kul sen och ut och köra. Leka som små barn igen. Fast nu är det vuxenleksaker som man måste ha en väldig respekt för och inse sina begränsningar på. Ska vi ut och bada och fika. Om vi har råd vill säga efter försäkringar och tillbehör. :)


Har varit ute och sprungit ikväll igen. Jag SKA ner de där kilona nu. Till middag blev det vaniljyoghurt och melon. Det va verkligen som att äta efterrätt. Kan jag rekommendera.


Måste säga att jag är inne i en period nu där jag mår kanon. Tror att det är en kombination av träning, värme spikmattan och hojen. Så här vill jag må hela livet. Man vet ju att det går upp och ner men den här känslan vill jag hålla kvar tills jag kolar vippen...

Bara det kan bli ordning på den tråkiga rishögen jag har på skallen också så...

En dusch ska bli skönt... Höres i morgon igen. Trevlig kväll...

1 kommentar:

  1. Hej!
    Skönt att du mår bra! Vilket märke är det på din spikmatta? En avslappnande eller en man får ny enerig av, eller någon annan?
    Ha det gott!

    SvaraRadera