lördag 6 juni 2009

Fre och lör

Idag blir det 2dagars. Va hemma så sent igår kväll så orkade inte skriva då.

Efter jobbet åkte jag hem och tog en dusch och åkte sedan till Martin i Alingsås. Hade inte varit hemma hos honom sen nyårsafton. Inte klokt. Tiden bara går. Vi hade en jättemysig kväll med god mat och en massa godis. Det bara värkte i magen efter allt godis. Har inte ätit så mkt sånt nu sen jag kommit igång med träningen igen så magen får ju sig en chock varje gång det söta når den. Sen va det väl lite så igår att man vräkte i sig. Men ibland är det gott..


Färsk pasta med bacon, broccoli och gorgonzolasås..Mums va det!


Martin hade köpt en jättesnygg tavla till sitt vardagsrum. Den va så himla snygg. Passade kanon i hans stilrena lägenhet. Kul..


Lördag

Idag har jag jobbat, handlat lite mat, varit ute o sprungit, dammsugit, tvättat och nu tagit en dusch gjort en hårinpackning och ätit middag. Satt mig i soffan och ska tända lite ljus och se en film. Blev så sugen på ostbricka och vindruvor så det ska jag göra ordning lite senare..



Är verkligen glad över att jag numera kan tycka det är skönt att ha en lördagskväll hemma ensam och äta lite gott och mysa. Förr fanns ju inte det. Då kom alla tankar om ensamheten. De gör dom inte längre och det är nog först då man är redo för att kunna träffa någon. När man har landat i och med sig själv...

Så ha en mysig lördagskväll alla och ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar