söndag 7 juni 2009

En typisk söndag

Idag har jag en sån där dag där jag är så less på att va ensam. Ibland känns det ju som att man är den ende i världen som är det. Trots att man vet att verkligheten ser annorlunda ut. Och av alla dem som har någon så är det en hel drös som ändå inte är nöjda med det dom har. Man uppskattar inte det man har förens det tas ifrån en.. Man saknar inte kon förens båset är tomt..



Längtar efter någon att göra saker med. Är så mycket jag skulle vilja uppleva med någon man tycker om. Resor, filmer, promenader, umgänge, middagar, mys, närhet, värme och tankar.
Tills dess får man ju leva på och försöka göra det bästa av livet men ibland är längtan stor..

Något jag känner gör det lättare under tiden är just träningen. Där frigörs det så mkt positivt i kroppen.. Nu väntar jag bara på att kunna se ett resultat. Har ätit väldigt lite fett under 3 veckor nu. Mest sallad, tonfisk, makrill, kyckling och bara ätit varm mat under helgen. Har sprungit, power walkat, gjort sit ups, armhävningar och ryggövning. TÅLAMOD kära ni.. Och det är ju inte min starkaste sida. Hade man varit rik så hade man ju gjort operationer för längesen...
Men tids nog ska det nog synas utanpå. Ska köpa mig ett hopprep och ett par hantlar så man kan varva träningen lite. Man ska ju inte utöva samma sak mer än 2 dar i rad för att få resultat..



Jag känner att det blivit lite av en nystart i livet för mig. Jag färgade håret mörkt, blev varslad från jobbet och kommit igång med träningen ordentligt igen. Väntar med spänning på vad som komma skall.. Allt har en mening..

På torsdag ska jag och Katarina till spådamen igen. Har gått ett halvår sen vi va där sist och allt har stämt i det hon sa då förutom vad gäller kärleken. Så det ska bli väldigt spännande och se vad hon säger denna gång.. Har lite frågor jag ska ställa om saker och ting..

Dags för en dusch efter solning och träning. Sen ska jag lägga mig tidigt idag.. Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar