tisdag 23 juni 2009

En givande dag

Idag har det äntligen varit lite värme ute. Första morgonen på länge jag inte frusit som en hund i bilen under första halvan på väg till jobbet.

Blev en power walk/springtur efter jobbet i 40 min. Såå skönt att komma ut igen. Förra veckan hade jag ju så mkt för mig innan midsommar att jag inte hann ut en enda kväll. Mår så bra och känner mig så nöjd efteråt.

Har tänkt att testa spikmattan om en stund. Första gångerna ska man bara ligga i 10 min. Det händer ju massa saker i kroppen när man ligger på den. Man får max ligga i 40 min sedan då den första tiden är förbi. Ska bli väldigt intressant och se hur det känns. Berättar i morgon...

Idag har jag haft långa samtal med 2 frisörer ang mitt hår. Nu ska det grejas med det IGEN och förhoppningsvis ska det vara slut på det sen. Om 2 veckor ska jag ta ut löshåret eftersom min hårbotten blivit så himla torr efter allt grejande och kliar mest hela tiden. Dagen efter sen så ska jag till en annan frisör som ska göra en neutralisering för att få fram min egen färg så det jag sedan färgar kan fästa. Det är inte säkert att det kommer funka men jag hoppas verkligen.
Som ni vet har jag ju lagt en förmögenhet på håret. Men det är ju så viktigt hur det känns.
Ni tjejer vet...

Ha en bra kväll alla. Time has come for the nail carpet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar