måndag 1 juni 2009

Mycket tankar

I dag kom jag senare till jobbet. Hade migrän i natt så sov knappt något så va tvungen att ta ett par timmars sömn på morgonen. Nu kommer den förbannade huvudvärken med allt detta tänkande. Jag tänker sönder huvudet just nu med, Vad ska jag göra, Hur ska jag göra, När ska jag göra och Vad vill jag med mitt liv.. Det är dags att det händer något med mitt liv. Det går sin gilla gång liksom och nu har jag ledsnat. Detta som händer med jobbet just nu blir en tankeställare. Jag är nu 31 och har bott i min lägenhet i 15 år. När ska man förverkliga drömmarna man har?! När ska man träffa mannen i sitt liv och skaffa huset med dubbelgaraget?! Tror jag håller på att bli galen.. Känns som om man vore deprimerad.. Känner inte för att umgås med människor. Stänger in mig på mitt rum på jobbet. Vill inte prata med de andra. Dom planerar vem som ska ta över mina sysslor och vad som ska hända i framtiden. KÄNNER MIG UTANFÖR.. Känns hemskt.. Vill bara åka därifrån. Mår illa och har en klump i magen när jag ska åka dit. Har samma känslor som jag hade på mitt förra jobb där jag vantrivdes. Där alla frös mig ute och jag satt ensam och åt varje dag i 2 mån.. Så är det inte nu men känslan är exakt densamma. Fruktansvärd!

Vill bara vara ensam just nu. Det enda som får mig att må bättre just nu är att träna. Sprungit 4 km idag igen. Känslan efteråt är positiv. Då känner jag mig glad en liten stund. Blir gärna beroende av träning. Då får man ju en snyggare kropp på köpet. Gratis är det också...

Vet inte vad jag vill. Just nu går det bara runt runt i huvudet i 110. Mår inte alls bra :(
Blir så arg och besviken. Jag vill njuta av det fina vädret, ha kul med motorcykeln och mina vänner, Jag som skulle resa och ha en skön semester.. Nu blir all tvärtemot vad jag hade tänkt.
F..n rent ut sagt...



1 kommentar: