fredag 26 juni 2009

Underbara värme. Måtte du stanna länge..

Idag hade jag en hemsk huvudvärk på jobbet hela dan. En kombination av stel nacke och hög värme fick mig att ta flera tabletter under dagen och behöva lägga mig en stund i vilorummet på eftermiddagen. Hatar huvudet när det krånglar så. Blir så förbannad. Och vad hjälper det?! Ger mig bara mer ont i det..



Efter jobbet åkte jag till Allum och köpte en födelsedagspresent till GrannJeanette som fyllt år och en inflyttningspresent till min bror och hans tjej som köpt en lägenhet i Uppsala. Ska ju åka och hälsa på dem under vecka 28. Ska bli kul att ses igen hörrenini.. Ska vi ha spelkväll hos mamma.
Gissa om jag läst på frågorna nu på nya Kampen mellan kvinna och man. ;)

Ikväll har jag haft en underbar kväll i stan tillsammans med Lollo. Satt flera timmar på Bitter på Linnegatan och åt gott och pratade. Du är en underbar tjej vännen min och jag är såå glad över att ha dig i mitt liv. Du förgyller det verkligen. När vi skiljs åt efter att vi umgåtts känner jag mig alltid så positiv, glad och upprymd. Du ger mig ny energi. Tänk att vi hittade varandra där i Sävedalen. Ödet my friend. ;) Jag tycker vi ska gå den där kursen till hösten vi pratade om. Vore kul. Och ännu roligare vore om vi kunde starta det där företaget vi pratade om. ;) ...


Nu är det snart dags att lägga sig på spikmattan igen. Trots den enorma smärta den ger så ser jag ändå fram emot den. Den sköna tröttheten och lugnet den ger gör att smärtan känns bra.
Jag tror på denna matta och det gör väl saken så mycket bättre när man lagt pengar på den.

I morgon är det jobb som gäller. Ska ta hojen dit. Blir det lite roligare att åka till och från. Jag älskar verkligen min nya beauty. Den frigör mina endorfiner på hög nivå.. Vrooooom..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar