måndag 22 juni 2009

Spikmattan är inköpt

Idag fyller min bästa granne Jeanette år. En stor grattiskram till henne. Present ska du få senare i veckan då den är inhandlad. Lite stressigt livet här på den här sidan som vanligt. ;)



Hoppas iaf du haft en fin dag vännen. Du fick iaf sol på din dag. Mer än vad jag brukar få på min.

Idag hämtade jag ut min efterlängtade spikmatta på posten. Ska bli så kul att testa den och se vad som händer med kroppen. Hoppas mina stela axlar kan bli mjuka och att den inre stressen kan bli mindre. Jonas provade den på jobbet idag och han såg ju inte ut att njuta precis. Ajaj..


Dags för att tvätta bort sminket och krypa till kojs. Jobbat dubbelt idag och är aptrött efter helgens bravader. Som sagt tidigare, Man börjar bli gammal... God natt

2 kommentarer:

  1. Kan det verkligen vara bra med spikmattan? Ser ju inte direkt ut som något man längtar till?! Idag har jag anmält mig på facebook, när är det din tur?
    Natti natti

    SvaraRadera
  2. Åh! Det ska bli spännande att höra vad du tycker om spikmattan! Dessa mattor ska ju vara så välgörande! Nyfiken!
    Hoppas att du har haft en fin dag. kram

    SvaraRadera