tisdag 16 juni 2009

Förbenade hår!!

Ja då va det ju det här med håret igen då. SUCK!! Det sätter sig ju färg uppe på och i löshåret men INTE i mina egna längder. Där blev det ju nu mer eller mindre orange färg. Blir GALEN! Vem ska hjälpa mig att få ordning på det här egentligen?! När jag vaknade i morse va ju örngottet helt rött. VARFÖR kan det inte bara bli bra nån gång?! Förbannad!!



Idag har jag iaf fixat den gamla profylaxmedicinen så jag kan slippa huvudvärken dagligen. Tur jag fick den innan midsommar. Hade blivit galen att ha ont i huvudet hela helgen. Då kan man konstatera en sak, Beroende av blodtrycksmedicin. Jaja, alla ska vi ha nått beroende..



Så nu har jag inte tid med bloggande mer. Dags att packa inför helgen. I mon ska det göras nya naglar efter jobbet och sen jobba lite igen efteråt. Bild på naglarna kommer i morgon..

Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Mkt snyggare i verkligheten!!
    kram j ssk och frisör haha!!

    SvaraRadera