måndag 15 juni 2009

Var tar tiden vägen?!

Har inte hunnit blogga på 2 dagar. Det har liksom gått i ett. Igår grejade jag hemma på dan och va och handlade grejer inför midsommar. Sen va jag och satte resten av dekalerna på hojen. Som by the way blev väldigt bra. Bild kommer vid tillfälle. Sen skulle jag se en film på kvällen men åkte på migrän och fick droga ner mig med medicin och somnade på soffan och när jag vaknade va det dags att sova på riktigt.

Tror jag måste öka profylaxen igen till den högre dosen. Kroppen har liksom vant sig och verkar vilja ha den dosen. Haft för mycket ont i huvudet sen jag sänkte till hälften. Så det får bli den dyrare varianten. Kosta vad det kosta vill, Orkar inte med att ha ont i huvudet varannan dag..

Idag va jag på systemet efter jobbet och köpte diverse dryck som ska intagas under helgen.
Helt sjukt vad det handlas alkohol inför denna helg. Hemskt faktiskt.. Denna gång köpte jag lite nya cidrar som verkade goda och en flaska likör 43 som ska intagas med iskall mjölk och is. Ska bli skönt att sätta sig ner i solen med ett glas av det.. Det bär ju av till Hafstens Camping på tors efter jobbet. Nu är vi 14 pers som hyrt stugor och det ska bli riktigt kul och skönt att komma hemifrån ett par dagar. Få lite distans...


Ikväll har jag färgat håret IGEN. Red satin blev det denna gång. Se om det håller i sig. Bild kommer vid senare tillfälle. Tack min kära granne för att du offrade en av dina kvällar på att färga mitt hår. Du är underbar!!

Nu är jag helt slut och ska krypa till kojs. Varit en hektisk dag med mycket inre stress.
Ska se till att köpa den där spikmattan som kan lugna mig och få bort huvudvärk och stress.

Godnatt...

1 kommentar:

  1. Du är så bra på att blogga ändå, så ett par dagars paus förtjänar du! Jag har också lagt upp lite nytt på min blogg! Efter, hmm, några veckor... :-)
    Hoppas att du blev nöjd med hårfärgen.
    Krya på dig från huvudvärk och stress.
    Sov så gott vännen! Varm kram

    SvaraRadera